CASE

Colt: maatschappelijke relevantie op TV en radio

Doel

  • Colt binnen een maatschappelijk relevante context plaatsen.
  • Colt’s netwerkinvesteringen in Nederland onder de aandacht brengen van zowel IT- en telecomvakmedia als landelijke media.
  • Naamsbekendheid Colt als Europese carrier en lokale speler een positieve impuls geven.

Aanpak

  • Selectie maken van landelijke media en bedenken hoe Colt relevant kan zijn voor een breed publiek.
  • Verhaallijnen uitwerken die aansluiten bij de geselecteerde media en het nationale thema de Digitale Haven (oftewel 3rd Mainport)
  • Interviews pitchen bij en persbericht uitsturen aan de IT- en telcompers die Colt al kennen.

Resultaten

  • Item op het Radio 1 Journaal (1,3 miljoen dagelijkse luisteraars)
  • Aandacht voor Colt tijdens het NOS Journaal om 18 uur (1,48 miljoen mensen keken naar deze nieuwsuitzending)
  • Artikel over de digitale infrastructuur in Nederland op de NOS-website
  • 8 stuks high impact coverage in top tier tech en nationale media op basis van één aankondiging
  • Aantal kijkers

    NOS nieuws
    1,48 m
  • Aantal luisteraars

    Radio 1
    1,3 m
  • Gecombineerd bereik

    online & print
    2 m
Interested to explore what we can do for you?
Neem contact op