Documentaireserie “The Era of Humanizing IT” biedt kijkje in de toekomst van IT-service delivery

12 mei 2020
Freshworks

Technologie is onderdeel van ons dagelijks leven en dat zal, onder invloed van kunstmatige intelligentie, steeds subtielere vormen aannemen. Tegelijkertijd rijst de vraag of wij mensen wel genoeg met de techniek mee zijn geëvolueerd? Of zijn we de connectie onderweg kwijtgeraakt?

Freshworks Inc., de aanbieder van customer engagement-software, heeft de volledige documentaireserie Experience IT “The Era of Humanizing IT” online beschikbaar gemaakt. In de reeks wordt de relatie tussen mensen en technologie onderzocht. De serie verkent onder andere de evolutie van gebruikersgedrag, de ontwikkeling van IT-services die met mensen interacteren en op welke manieren IT kan bijdragen aan excellerende organisaties.

In de documentaireserie, geproduceerd door Freshworks, delen meer dan 30 CIO’s en opiniemakers hun inzichten omtrent de trends die een impact hebben op IT-service delivery in het tijdperk van de “ervaringseconomie”. Denk daarbij aan de in Nederland woonachtige experts zoals Paul WilkinsonDeborah Burton en Mark Smalley. Ook opiniemakers als  Claire AgutterDavid SnowdenGreg Sanker en Simone Jo Moore komen aan het woord.

De negen afleveringen zijn verdeeld over drie centrale tracks. In track 1 wordt ingegaan op de vraag hoe IT zich heeft ontwikkeld binnen de ervaringseconomie. Hoe deed de behoefte aan experience zijn intrede in de bedrijfsvoering, en wat betekent dit? Ook gaat deze track in op het belang van talent management en hoe de uitgangspunten voor het leveren van een world class experience zijn veranderd.

Track 2 behandelt het inzetten van artificial intelligence (AI) om het volledige potentieel van IT te benutten. Er worden toepasbare tactieken getoond, waarmee automatisering de rol van de mens versterkt. Ook laat deze track zien hoe succesvol en doelgericht gebruik van AI er uitziet in deze tijd van de menselijke factor in de IT.

In de derde track worden de verschillende aspecten van het vermenselijken van de IT-ervaringen verkend. Denk aan strategieën om het beste uit de tools te halen, het ontwikkelen van een omnichannel experience, en de balans tussen DevOps en Service Delivery.

Alle afleveringen zijn online te vinden op https://www.freshworks.com/nl/experience-it/ en na registratie te bekijken.

Over Freshworks
Freshworks biedt innovatieve customer engagement software voor bedrijven van elke omvang, waardoor het voor teams eenvoudig is om hun klanten voor het leven te werven, te binden en te behouden. Freshworks SaaS-producten bieden een 360-gradenoverzicht van de klant, zijn klaar voor gebruik, eenvoudig in gebruik en bieden een snel rendement op de investering. Het hoofdkantoor van Freshworks is gevestigd in San Mateo, VS. Wereldwijd werken meer dan 2.700 medewerkers in kantoren over de hele wereld. Ga voor meer informatie naar www.freshworks.com.

Copyright informatie
© 2020 Freshworks Inc. Alle rechten voorbehouden. Freshworks, Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshmarketer, Freshrelease, Freshsuccess en het Freshworks-logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Freshworks Inc.