En Serio | een B Corp PR bureau

We zijn ontzettend trots om B Corp te zijn. Het eerste technologie PR bureau ter wereld met deze certificering.

B Corp is dé standaard waar bedrijven zoals Patagonia, Tony Chocolonely en WeTransfer al jaren heilig in geloven. Merken die in de champions league van impactvolle ondernemingen spelen. 

DO GOOD

B Corp is voor ons: iedere dag betere keuzes maken & vooral de dingen doen die goed zijn voor mens en planeet. 

Be the best small business and agency for the world

 

GIVE BACK

B Corps hebben super-powers: dit zijn impact gebieden waar ze in uitblinken. Die van ons is geven. 

Dat doen we door minstens 5% van onze tijd pro-bono en als vrijwilligers in te zetten. Ook geven we ieder jaar een percentage van onze omzet aan lokale goede doelen. 

Zo groeit dus alles wat we geven mee met ons.

ONZE IMPACT DOELEN

Onze B Corp-certificering is ‘slechts’ het begin. We willen meer. Daarom deze doelen:

Als bedrijf CO2-neutraal worden door het reduceren van onze footprint en carbon offset

Het go-to PR & content marketing bureau voor sustainable tech-bedrijven worden

OVER B CORP

B Corp is de gouden standaard op het gebied van duurzaamheid.

Gedragen door bedrijven die hun onderneming inzetten as a force for good.

Organisaties die de lat hoog leggen als het gaat om maatschappelijke betrokkenheid

en inspanningen voor een beter klimaat.

TEAM

Wij geven om het welzijn van onze mensen. Daarom werkt bij ons niemand op zijn/haar verjaardag, krijgt iedereen stoelmassages, ontmoedigen we overwerk en hebben we een incompany coach.

PLANEET

We zorgen voor onze planeet door te kiezen voor een energiezuinig kantoor, lokale leveranciers te recyclen en al onze laptops en smartphones refurbished te komen. En uiteraard kopen we graag bij andere B Corps zoals Dopper, Nespresso en Clipper.

MAATSCHAPPIJ

We geven graag terug. Dat doen we met pro-bono werk voor maatschappelijke projecten, vrijwilligerswerk  en donaties op basis van onze winst. Ook brengen we een deel van de oogst van onze appelbomen naar de voedselbank.

KLANTEN

We vinden onze klanten belangrijk. Goed samenwerken is cruciaal voor het beste resultaat. We werken alleen met klanten waar we een goede job voor kunnen doen. En luisteren en verbeteren continu om de service te leveren die zij verdienen.