Colt breidt mogelijkheden en internationale beschikbaarheid van voice-diensten uit

31 januari 2020
Colt

Colt Technology Services breidt per direct de beschikbaarheid van voice-diensten uit naar Australië, Bulgarije, Kroatië en Hongarije. Daarmee komt de teller op 29 landen te staan.

Tegelijkertijd wordt het portfolio aan voice-diensten in Singapore, Slowakije, Canada en de Verenigde Staten uitgebreid met SIP Trunking en Colt’s managed portfolio voor inbound voice services (IN services).
Colt richt zich op de kracht van connectiviteit om de manier waarop de wereld werkt te transformeren. Een belangrijk aspect hiervan is het wegnemen van obstakels voor bedrijven die internationaal willen uitbreiden. Met de voice-diensten van Colt kunnen bedrijven via één internetportal lokale nummers en gratis belnummers inrichten en complexe routeringen voor telefonieverkeer automatiseren.

Op deze manier kunnen bedrijven eenvoudig virtuele callcenters inrichten en snel en efficiënt functies als inkomende als uitgaande gesprekken, het in de wacht zetten van gesprekken, IVR (Interactive Voice Response), het doorverbinden van gesprekken, monitoren en rapportage realiseren. Met de introductie kunnen bedrijven op één plek in al hun voice-behoeften voorzien en hun volle aandacht geven aan klanten en de groei van de onderneming.
Bedrijven kunnen via het Voice On Demand Portal eenvoudig overzichten van hun telefoonnummers en diensten voor alle landen benaderen. Ook biedt de portal selfservicemogelijkheden voor het afnemen van diensten en een volledige historie van bestellingen. Dit resulteert in een volledig geautomatiseerde digitale workflow, van het bestellen van diensten tot het uitzetten daarvan.

Rajiv Datta, chief operating officer bij Colt: “Binnen het productaanbod van Colt vindt voortdurend ontwikkeling plaats, om zo de digitale transformatie van bedrijven te ondersteunen. Dit biedt onze klanten meer grip op hun telefonie en draagt bij aan hun groei. Dankzij de voortdurende uitbreiding van ons aanbod van voice-diensten kunnen klanten wereldwijd in zee gaan met één leverancier wiens oplossingen niet alleen voor 100 procent voldoen aan de eisen van de wet- en regelgeving, maar ook eenvoudig kunnen worden beheerd via een centraal internetportal”.